بازدید 34865

زن سرايدار قرباني 3شيطان صفت

کد خبر: ۷۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۱ 12 November 2009
در اقدامي هولناك 3 شرور با ورود به اتاقك سراي سرايدار ، تهديد كردند اگر همسرش تن به خواسته شيطاني آنها ندهد ، كودك يكساله خانواده را مقابل ديدگان پدر و مادر سرخواهند بريد. آنان با اين تهديد ، نقشه شوم خود را عملي كردند.

به گزارش جام‌جم، مردي در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در منطقه لواسانات در حالي كه مي‌گريست، از ماموران انتظامي درخواست كمك كرد.

به دنبال اين تماس، ماموران با عزيمت به يك خانه ويلايي متوجه شدند سرايدار خانه از پليس تقاضاي كمك كرده است. مرد سرايدار به ماموران گفت: هنگام غروب صداي زنگ خانه به صدا درآمد و هنگامي كه در را باز كردم، 3 فرد شرور كه چاقو و قمه در دست داشتند با ورود به خانه ويلايي، من و همسرم را مورد ضرب و جرح قرار دادند و پس از انتقال من به يك اتاق و بستن دست و پايم، با تهديد به قتل كودك خردسالم همسر جوان مرا مورد آزار و اذيت قرار داده و از محل متواري شدند.

در پي اين اظهارات، زن جوان سرايدار در حالي كه بشدت مي‌گريست، اظهارات شوهرش را تاييد كرد.

وي گفت: آنها پس از آزار و اذيت من محل را ترك كردند و من نيز با گشودن دست و پاي شوهرم، موضوع را به پليس گزارش كرديم.

دستور ويژه

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، موضوع در دستور كار ماموران سركلانتري يكم تهران بزرگ قرار گرفت و با تحقيقات گسترده مشخص شد اين 3 متهم از افراد شروري هستند كه بارها در اطراف محل جرم مشاهده شده‌اند.

يك مقام آگاه با اشاره به اين حادثه تلخ به «جام‌جم» گفت: پس از تحقيقات گسترده‌اي كه در اين ارتباط صورت گرفت، ابتدا چهر‌ه‌نگاري از 3 فرد شرور آغاز و با شناسايي آنها يك تيم ويژه از ماموران موفق شدند 2 نفر از اين متهمان را شناسايي و آنها را در يك خانه مجردي در لواسان دستگير كنند.

با انتقال اين دو متهم به مقر انتظامي، آنها اعتراف كردند از چندي پيش با مشاهده همسر جوان مرد سرايدار با طراحي نقشه‌اي قصد آزار و اذيت او را داشتيم تا اين كه وارد خانه شده و با تهديد به قتل كودك خردسال زن سرايدار، او را مورد آزار و اذيت قرار داديم.

در جستجوي متهم فراري

اين مقام آگاه اضافه كرد: پس از اعترافات تكان‌دهنده 2 فرد شرور، مشخص شد ديگر همدست آنها پس از اطلاع از دستگيري همدستانش به يكي از شهرستان‌ها متواري شده است.

با مشخص شدن اين موضوع، دستور نيابت قضايي صادر و جستجو براي دستگيري ديگر متجاوز فراري آغاز شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
واویلا بر مملکت ما چه شده است. چرا خلافکاران را اینقدر رها کرده اند و انها دستشان برای هر کاری باز است؟ اعدام سریع چنین جانی هایی امنیت را به جامعه برگردانیده و احساسات جریحه دار شده جامعه را کمی التیام می بخشد.
خدا!!!!!
چی داره میشه؟
این میدونین یعنی چی؟
یا امام زمان به دادمون برس
تنها راه حل اعدام این جور افراد و باز کردن محلی مثل شهر نو قدیم با نظارت دولت است .
فقط می پرسم چرا هیچ کس کاری نمی کند ؟
فقط می پرسم چرا هیچ کس کاری نمی کند ؟
ey khodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
20:30 فورا خبر از وضع جنایات در نیویورک و پاریس تهیه کند تا مردم این ها را فراموش کنند
شدت عمل در برخورد با اينگونه موارد و ترس از عواقب آن براي عوامل اينگونه كارها كثيف حرات انجام آن را از ديگران مي گيرد . بايد اين افراد در ميان ديدگان مردم سنگباران شوند و ذره ذره جان دهند . ترس از جامعه بين المل هم نبايد داشت دفاع از حقانيت مظلوم است نه گوش دادن به گفته هاي جامعه بي بند و بار
چشم دولت روشن هنوز قیامدشت خشک نشده که به سرایدار لواسانات تجاوز کردند.
بسم الله ایا شیطان صفت فقط این افراد شرور هستند وشما که عکسها وخبرهای انحرافی را نشر می دهید شیطان صفت نیستید مثل این عکس دندانهای این زن که همیشه روی اول هر صفحه است مثل عکسهای بی حجابهای مراسم مشکاتیان اقایان شیطان صفت به خود ایید
با سلام : بيدرنگ اعدام / اعدام/اعدام
واقعاً تاسف انگیزه، امیدوارم اولاً باعثان چنین جنایاتی دستگیر و تنبیه بشوند و در ثانی بستر جامعه و مسئولین با تدبیر و کمک گرفتن از نخبگان علوم اجتماعی و روانشناختی بستر چنین بی اخلاقی هایی را به حداقل برسانند.
بیاد فیلم "پرتقال کوکی" استلی کوبریک افتادم. این فیلم در مذمت خشونت روزافزون جامعه است...
هر بار که از این خبرها می خونم تا مغز استخونم تیر می کشه! حیف نام حیوان که روی این جانی ها گذاشته بشه! بعد یک مشت بی سواد بیان بگن اعدام نکنید! این جانی ها رو باید زیر ساطور زیر ریز کرد. یک بار مردن براشون کمه! باید زجر کششون کرد! آقایان! تو را به خدا فکری بکنید! آمار این قبیل تجاوزات داره بالا می گیره .... امیدوارم تابناک نظر من رو باعث ترویج خشونت ندونه!!!!
مبارکه
هر دم از این باغ بری میرسد
اين آدم ها رو بايد توي شهر شلاق زنان بچرخونند تا عبرت سايرين بشند بعد به فجيع ترين شكل اونها رو سالها عذاب و شكنجه كنند.
انکه خواب است با تلنگری بیدار است و انکه (مسئولین امنیت جامعه)خود را به خواب زده است با توپ و تانک هم بیدار نمی شود
با شعار و حذف یارانه میشود مشکل ازدواج را حل کرد؟
كجا داريم زندگي مي كنيم. مشكل ما انتخابات و دموكراسي نيست. امنيت حقوق اوليه هر انسان هستش. تازه اين خبرها كه منتشر مي شه درصد كمي ازواقعيت هاي جامعه هست.
چرا دستگاه قضائی سکوت اختیار کرده مگر اینگونه افراد که دست به چنین جنایتی میزنند محارب و مفسد فی الارض نیستند؟
سازمان قضايي كشور بايد بدون محاكمه هر 3 نفر را در ملاء عام اعدام كندوالسلام
ایران ای سرای امید !!
هردم از این باغ بری میرسد
معلوم نیست که تا کی و تا چه حد این قبیل فجایع باید ادامه پیدا کنه تا بالاخره یک فکر اساسی برای این بعد حیوانی آدمها تو کشور ما بشه !!!
اینها نه بخاطر فقر و نه بخاطر بیکاری و نه بخاطر ازدواج نکردن و نه بخاطر چیزهای دیگره.

اینها فقط بخاطر ضعف ایمانه ، چه بسا هزاران انسان فقیر و بیکار و ازدواج نکرده در این جامعه ایران وجود دارند که هرگز حاضر نیستند کاری که این پست فطرت ها انجام دادند انجام بدهند.
چون ایمانشون قویه.

اینها باید حتما اعدام بشوند.
مرگ برمتجاوزین ناموس مردم
به خدا اگه مسئولین قضائی این کثافتارو اعدام نکنند روز قیامت مدیون این زن و شوهر هستین،یعنی چه که چند نفر آدم کثیف در روز روشن به ناموس آدم رو جلوی چشم فرزندش تجاوز کنند به خدا پیام منو نزارید شما هم مدیونید
چه جنايت ها و كثافتكاريهايي در اين مملكت داره انجام ميشه.خدا عاقبت همه را بخير كنه.
باسلام آقایان خواهش می کنم از این اخبار تکان دهنده پخش نکنید چه گذشته براین زوج مظلوم مسئولین خجالت بکشید وفکری بکنید
چند وقت است که شما از این دست اخبار هولناک را مرتب پوشش میدهید. خوشبختانه از این قبیل اتفاقات درشهرهای کوچک خیلی خیلی کم واقع می شود.
چه می گذرد در این تهران بازم گلی به جمال اونهایی که مدتی با این جور افراد سخت برخورد می کردند
اگر چندتا این وحوش را اعدام می کردند درس عبرتی می شد برای این افراد شیطان صفت.
" یاصاحب الزمان تاکنون اینقدر محتاجت نبودیم "
اقای قاضی وقت تلف نکن وسریعا حکم این جنایتکاران رادر محل صادر کن چون لواسانات پاتوق مفسدین وزیاده خواهان است
چرا مجازات تجاوز به عنف بازدارنده نيست؟
خوب که چی ؟ بنظر شما این خبر مهم بود ؟ بجای این خبرهای معمولی ! در مورد قتل بانوی محجبه مصری و نتیجه دادگاه قاتل بنویسید !!!
نام خالق منتقم
شما را به خدا سالیان سال است که هشدار می دهم به مسئولین در این حکومت بیاد خشم و غضب رحمان باشید که آنگاه که رحما و رحیم را بواسطه کوتاهی شما غضب گرفت بسی دردناک خواهد بود! فریاد اعتراض از کسی بلند نیست
هرچه زودتر برخورد شدید برای متجاوزین به عنف و هرچه سریعتر راه های شرعی و اصولیکاهش هیجانات جنسی کسانی که توان ازدواج ندارند را بیابید و اجرا کنید جامعه و امنیت آن از این طریق به خطر افتاده است دیگر هیچ جا امن نیست !
استاد دانشگاه، مسئول پلیس، معلم و کاسب و شرکتها و ساختمانهای نیمه تمام و مسافر کشان و ... همه و همه حاکی از نقصان بزرگ و زازله عظیم و خرابی مهیبی است که جامعه را و ارکان عفت عمومی را تهدید می نماید و مسئولین در همه رده ها خوابند! همه چیز سیاست نیست به خود آئید!
درج نکنید مثل همیشه شرعا مسئولید
ناصح خیرخواه.
در جا باید اون 3نفر را اعدام کنن تا درس عبرت بشه برای بقیه
به به چه باید گفت تا حالا یه بار نشده بشنوم همه چیز رو به بهبوده امنیت برقرار اقتصاد روبه پیشرفته همه چیز در کنترل .مردم در آرامشند با کسی دشمن نیستیم ؟ من که باورم نمیشه چون ما بر حقیم وعدالت محور این همه بلا داره سرمون میاد
سلام

مگر مجازات تجاوز به عنف اعدام نیست؟ پس چرا در صورت محرز شدن این مسئله به سرعت این حکم در مورد مجرم در ملاء عام و محل وقوع جرم اجرا نمی شود؟

خدا عاقبت همه را بخیر کند
فقط اعدام در همان محل...
تا کی قرار است در این کشور از این دست جنایتها صورت پذیرد. چرا نیروی انتظامی به وظیفه خود درست عمل نمی کند؟چرا در سرکوب مردم با همکاری بسیج قویتر از همیشه اقدام می کنند ولی در نگهداری جان و مال مردم از ضعیف ترین نیروها هم ضعیف ترند؟
اعدام کمه .
با اين وصف و اوضاع پليس امنيت مي شينه فكر ميكنه و بخشنامه مي ده كه كراوات تو بوتيك ها نفروشند !
اقایان تو رو به جان عزیزترین کسانتان قانونی وضع شود که شاهد اینگونه جنایات نباشیم به خدا تو دارفور سودان اینجوری نیست که در مملکت اسلامی ما .این خوکها را اعدام کنید
می خواهم ببینم کسی که گفته " به حرف این بی سواد ها که می گن اعدام نکنید .... " خودش چقدر سواد در علوم اجتماعی داره ؟!
نرخ تجاوز و جرم های این چنینی رو تو اروپا و امریکا با توجه به جمعیت و همگون نبودن جامعه و نژاد های مختلف با ایران مقایسه کنید بعد حرف بزنید !!
این مشکلات اجتماعی رو باید با فرهنگ سازی و فراهم کردن بسترهای اجتماعی و اقتصادی حل کرد
به خدا اعدامم کمشونه!!!!!!!
اذیت و آزار بعد اعدام
هفته قبل ماجرای قیامدشت، امروز لواسانات،فردا؟پس فردا؟و.....خدا به دادبرسد. تا پانزده سال فبل مادر وخواهر وهمسرم با خانمی ازفامیل که پس از بیست سال از امریکا آمده بود ساعت 10شب از خیابان به منزل آمدند ، بدون هیچ مزاحمتی واین امنیت موجب حسرت وتعجب فامیلمان شده بود.اماامروز؟
جاداردصداوسيما اين اعدام رابهصورت زنده نمايش دهدتادرس عبرتي براي اراذل واوباش شود
faghat edammmmmmmmmmmmmmmmmmm
فاجعه ....
باید اعدامشون کنن هم اینارو هم اون 6 نفر کثیفو. این نیرو انتطامی هم عجب ب... ای. کوبیدن مردم افتخار نیست جلوگیری از این جنایتا افتخاره
وقتي مراجع امينتي تمام تمركز خود را براي زنداني كردن افراديكه با آنها در بعد سياسي هم انديش نيستند معطوف نموده اند معلومه كه وقت برقراري نظم ارامش در جامعه را نخواهند داشت اقاي احمدي مقدم ، آقاي رادان وزير محترم كشوز ، ... بجاي اظهار نظرهاي سياسي بهتره با كمك برداران سپاه ريشه اين اشرار را بكنند ...!
فقط اعدام در محل.
خوب اعدام انجام شد بعدش کدامیک از ما قربانی هستیم به این فکر کنید
فقط اعدام به همراه پخش مستقیم تلویزیونی برای عبرت دیگران
فقط اعدام نه ، تکه تکه کنید تا بمیرند
اگر به امید امنیت امنیتیان نبود به احتمال یقین این خانواده محترم مثل قدیم فکری برای امنیت خودشان کرده بودند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی